PAMIETAJ!!! "Nie liczy się ilość sojusznikow, licza się ich chęci i możliwości..."
w związku z nową wersją zapodaną przez programistów prosze o wpisywanie waszych spostrzeżeń na temat obecnych właściwości off/deff poszczególnych jednostek
moje pierwsze opinie na temat wprowadzonych predyspozycji poszczególnych jednostek lądowych:
procarz jak zawsze mięso armatnie ale bardzo skuteczny w obronie za murami ( w ilości 300-400 )
piechur bardzo szybki ale przy nowej wersji traci ofensywnie na rzecz deffa ( 300 piechurów skutecznie się broni za murami miasta ) przy starej wersji nie do pomyślenia
łucznik-powiedzmy bez zmian potrzebny w defie i w ataku
strzelec-w nowej wersji typowa jednostka ofensywna szybka i z dobrym off ( polecam dla graczy agresywnych ) , wytrzymałość mogłaby być lepsza
kucharz,lekarz- tu wg uznania ( raczej potrzebni przy bitwach kilkunastorundowych ) kiedy armie liczą po 1000-3000 ludzi
gigant na pare- teraz zgodnie z prawdą naprawdę ma PARĘ w offie, to typowa jednostka do ataku, trochę wolna i za mała wytrzymałość, ale w duzym stadzie potrafi zrobić misz-masz w szeregach wroga( szczególnie skuteczna w osłonie hoplitów, strzelców, piechórów)
moździerz- tu nazwa nabrała wkońcu mocy urzędowej, niepodważalnie NAJMOCNIEJSZY ATAK I BARDZO DOBRY DEFF, poprostu miażdży przeciwnika już zza murów obronnych, przy maxymalnych ulepszeniach i przy wsparciu piechurów(ew. strzelców) sączy z wroga jego krew
katapulta-typowy średnik do raportu wojennego deff/off średni-warto mieć kilka w mieście jak i kilka wysłać do nielubianej osoby
taran- zdolność 6 w ataku zdolnośc specjalna off trochę dziwne rozwiązanie programistów, z uwagi na fakt, iż w obronie ma 50, mimo wszystko używam go do burzenia murów wroga, podobno skuteczny... podobno( osobiście wolę moździeż plus 2-3 szpiegów)
bombardier narysowany jako balonik:) siłę off zawsze miał i pozostała, zmiejszono dramatycznie wytrzymalość i obronę, plus duże koszty produkcji znacznie pogarszają jego statystyki wśród produkowanych jednostek- osobiście nie polecam, chociaż nigdy nie leciałem sqadronem 200 balonów, ale 40 zostało zmiecionych zza murów przez łuczników obrońcy
żyrokopter vel. żyrafa moim zdaniem nadaje się do zoo, wytrzymałość..dramat, w obronie bije go hoplita a w ataku strzelec, szkoda surowców na tą jednostkę
PS. TO SĄ MOJE SPOSTRZEŻENIA PO WPROWADZENIU NOWEJ WERSJI GRY I KILKUDZIESIĘCIU MOICH ATAKACH,
ZAPRASZAM DO DIALOGU, MAM NADZIEJĘ, IŻ TE WSKAZÓWKI BĘDĄ POMOCNE INNYM GRACZOM SOJUSZU
W WYPADKU REKLAMACJI KONTAKT NA PW LUB BEZPOŚREDNIO W TEMACIE ))
Offline
Przypominam ze jaka by nie byla Twoja obrona i atak, bitwa sie konczy gdy jedna ze stron osiagne 1/5 wytrzymalosci przeciwnika, przyklad:
Gracz A
Gracz B
Atak: 10.000
Atak: 10.000
Obrona: 10.000
Obrona: 10.000
Wytrzymalosc:1.000
Wytrzymalosc: 200
W takim wypadku przegranym jest gracz B, gdyz gracz A ma pieciokrotna przewage w wytrzymalosc, to akurat sie nie zmienia od kilku wersji gry.
Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 16:37:06)
1.Strategia wojny polega na przebiegłości i stwarzaniu złudzeń.
2.Wojna jest sztuką wprowadzania wroga w błąd.
3.Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.
Offline
Było i ni ma...
Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 16:37:32)
1.Strategia wojny polega na przebiegłości i stwarzaniu złudzeń.
2.Wojna jest sztuką wprowadzania wroga w błąd.
3.Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.
Offline
Przepraszam ze się wtrącam .
ale zrobiliście sobie z tego Wątku mała pogawędkę.
Dobrze wiecie ze was obu lubię i proponuje byście załatwili tą sprawę
przez GaduGadu lub na PW . Nie musicie pokazywać kto jest lepszy .
pozdrawiam.
Ja i Spartiata nie wiemy o co Ci chodzi...
Wiec pobawie sie w modka forum ikariam.pl
Upomnienie za Spam/SzaRaF
Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 16:42:25)
Offline
I rowniez wsiaklo... o_0
Ostatnio edytowany przez SzaRaF (2009-02-14 16:38:20)
1.Strategia wojny polega na przebiegłości i stwarzaniu złudzeń.
2.Wojna jest sztuką wprowadzania wroga w błąd.
3.Na wojnie ten wygrywa, kto najmniej błędów popełnia.
Offline